سلامی دوباره
 
دل نوشته های من

با سلام خدمت تمامی دوستان گلم . ادما بعضی وقتا احساس می کنن نمی تونن حرف دلشونو هر جایی بزنن منم این وبو درست کردم که افکارم و حرفای دلمو توش بزنم.

 
 

سلامی دوباره
ارسال شده در یک شنبه 16 / 11 / 1388برچسب:, - 13:30

با سلامي صميمي به تمام دوستان صميمي

 

از نظرات زيباتون بسيار ممنونم

 

امروز امدم راجع به جوونا صحبت كنم

 

بيشتر ما جوانها تو اين دوره زمونه احساس پوچي و بي هدفي ميكنيم

 

و 99 درصدم علتشو نمي دونيم

 

خود منم تا چند وقت پيش اين احساسو داشتم

 

ولي بر طرفش كردم

 

تو يكي از اپايه گذشته هم دربارش گفتم

 

ولي نيمه موند و امروز امدم

 

كاملش كنم

 

به نظر من يكي از كارايي كه ميتونه اين حسو بر طرف كنه بر نامه ريزي است

 

هر چند كوتاه مدت ولي مفيد است

 

خودمن به اين نتيجه رسيدم كه ميتونه موثر باشه

 

پس سعي كنيم براي روزمون برنامه ريزي كنيم

 

حتي شده در ذهن

 

خود من به اين خيلي اعتقاد دارم رو كاغذ نوشتن ممكنه خسته كننده باشه

 

ولي تو ذهن نه

 

يكي ديگه از اون كارا ميتونه انخاب درست رشته باشه

 

به نظر من علاقه 99 درصد در انتخاب رشته موثر لست

 

چون اگه نباشه واقعا ادم نميتونه تو كارش موفق بشه

 

چون اگه به كاري علاقه داشته باشيم

 

واقعا توش موفق ميشيم

 

فعلا باي تا اپ بعد

 

دوباره در اين رابطه صحبت مينيم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده النا